• Zomeravondvoetbal

V.V. Omlandia organiseert ook dit jaar weer een zomeravondvoetbaltoernooi. De wedstrijden worden gespeeld op 5 en 6 juni (voor de jeugd) en op 7 en 8 juni (voor de senioren) op de velden van v.v. Omlandia. Een wedstrijd duurt 15 minuten. Aanvang van alle avonden is 18.30 uur.

Samenstelling van de teams
    Hieronder volgt een schema waaraan het team moet voldoen.

* Als beide teams zich kunnen vinden in 7 tegen 7 of 8 tegen 8, dan is dit toegestaan. In overleg mag ook afgeweken worden van het aantal KNVB-leden. Voorwaarde in beide gevallen is dat de begeleiders het eens zijn en dit voor aanvang van de wedstrijd aangeven is bij de scheidsrechter.

Deelname en aanmelding
    De aanmeldingsstrook uiterlijk 20 mei 2019 inleveren bij Andrea Maring, Rietzoom 4 in Ten Boer, per mail: zomeravondvoetbal@vvomlandia.nl of via de website (zie hieronder). Vanaf ongeveer 1 juni kan je het speelschema vinden op de website van Omlandia.

Elk jeugdteam dient een leider te hebben van 16 jaar of ouder.

Tenue
    Het tenue moet bestaan uit een sportbroekje en een shirt. Als schoeisel zijn sportschoenen verplicht.
    Voetbalschoenen zijn niet toegestaan bij de jeugd, wel bij de senioren!

Organisatie en leiding
    De organisatie en leiding is in handen van de zomeravondvoetbalcommissie van v.v. Omlandia. De wedstrijden zullen worden geleid door scheidsrechters en/of jeugdbegeleiders van v.v. Omlandia. Ook zal bij de seniorenteams een beroep gedaan worden om te fluiten.

Informatie over de reglementen, samenstelling van de teams, de wedstrijden en de tijdstippen wordt z.s.m. na de uiterste aanmeldingsdatum naar de leiders/leidsters van de teams gestuurd. De gegevens zijn ook beschikbaar op vvomlandia.nl.

Met vriendelijke voetbalgroet,
    namens de zomeravondvoetbal commissie