• Beste Omlandianen, voetballiefhebbers, sportliefhebbers, Ten Boersters,

Jullie kunnen de club weer een belangrijk steuntje in de rug geven door te stemmen op de ‘Rabo Clubsupport’ - actie van 2023.

Probeer ook zoveel mogelijk anderen te stimuleren om mee te doen. Vanzelfsprekend en bij voorkeur degenen die ook onze club een warm hart toedragen.

Bent u / je lid van de Rabobank en betrokken bij Omlandia en bij de sport in het algemeen, stem dan nu op je favoriete club. Als lid van de Rabobank mag u 3 stemmen uitbrengen.

Nog geen Rabo-lid
    Bent u Rabo-rekeninghouder, maar nog geen lid, dan kunt u zich simpel aanmelden op de Rabo website (met soms leuke voordeeltjes).

Voor de financiën van de club kan je stem een mooie en welkome bijdrage opleveren. Vorig jaar was de opbrengst voor Omlandia bijna EUR 900. Echter, hoe meer stemmen, hoe groter de opbrengst. Laten we met z’n allen proberen dit bedrag te verslaan. Het is een kleine moeite.

Hoe te stemmen?
    Ga naar > https://www.rabobank.nl/leden/clubsupport/stemmen
    Stemmen is vervolgens simpel.

Stem nu op jouw favoriete club of vereniging. Stem op Omlandia.