• Afgelopen maanden hebben jullie mogelijk gehoord dat wij als club met de Technische Commissie en Jeugd Technische Commissie druk bezig geweest zijn met het vormen van een prestatief tweede elftal. Helaas zijn wij tot het besluit gekomen dat er geen prestatiegericht tweede team gaat voetballen komend seizoen. Voor een team dat de hele competitie uit kan spelen waren we op zoek naar minimaal 15 spelers en dat aantal hebben we, ondanks het onderzoeken van vele opties, niet kunnen vastleggen.
    Uiteraard gaan de TC en JTC in het komende seizoen weer onderzoeken of een prestatiegericht tweede elftal wel tot de mogelijkheden behoort.